مایکروسافت معرفی کرد: کیبوردی که تا می‌شود!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان bozghale haye dasht balal و آدرس bozghalehayedashtebalal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

نکته جالب در خصوص این کیبورد تا شدن آن است که کاربر می‌توان آن را از وسط تا کرده و در جیب خود قرار دهد (البته باید جیب نسبتا بزرگی داشته باشید). این وسیله می‌تواند برای کسانی که مجبور هستند تا میزان زیادی متن را در تبلت یا اسمارت فون خود تایپ کنند مناسب و کاربردی باشد. زیراکه هم جای کمی می‌گیرد و هم تایپ کردن با آن به مراتب آسان‌تر از کیبورد مجازی است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت این محصول تنها مدت کوتاهی وارد صحنه شد و مایکروسافت تنها به یک تیزر تبلیغاتی در معرفی آن بسنده کرد و ما شاهد قیمت و زمان ورود این محصول به بازار نبودیم. نظر شما در خصوص این کیبورد و ابتکار مایکروسافت چیست؟

به‌روز رسانی: بعد از انتشار این خبر، منابع انگلیسی زبان تصاویر بیشتری را از این محصول منتشر کردند که در ادامه دعوت می‌کنیم به تماشای آن‌ها بنشینید.

microsoftfoldablekeyboard1_1020microsoftfoldablekeyboard2_1020microsoftfoldablekeyboard3_1020microsoftfoldablekeyboard4_1020microsoftfoldablekeyboard5_1020




:: موضوعات مرتبط: عکس , معرفی , اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: کیبورد , نا شونده , مایکروسافت , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : شاه بز بزرگ
ت : دو شنبه 11 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');